وبلاگ اسلامی و ایرانی

وبلاگ اسلامی و ایرانی
مطالبی درباره ایران  
قالب وبلاگ

سياري درباره پروژه ناوشکن جماران 2 و نام آن ناوشکن، گفت: نام آن، ناوشکن جمهوري اسلامي ايران "سهند" است که مرحله دوم کار آن در حال پيشرفت بوده و حتي از برنامه زمان‌بندي از پيش‌تعيين شده نيز جلوتر هستيم و به موقع از آن رونمايي مي‌کنيم.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه ارتقاي توانمندي نظامي ايران براي دفاع از مرزها و منابع و منافع خود بوده، گفت: دنيا و همسايگان ما مي‌دانند که کشورمان قصد تعرّض و تجاوز به هيچ ملت و مملکتي را ندارد.

ویژگی خاص جنگنده "قاهر 313"

ویژگی خاص جنگنده "قاهر 313" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارتقای توانمندی نظامی ایران برای دفاع از مرزها و منابع و منافع خود بوده، گفت: دنیا و همسایگان ما می‌دانند که کشورمان قصد تعرّض و تجاوز به هیچ ملت و مملکتی را ندارد. به گزارش مشرق "امیر دریادار حبیب‌الله سیاری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به جنگنده "قاهر 313" و تحلیل رسانه‌های خارجی مبنی بر اینکه این جنگنده، نیروی دریایی آمریکا را در منطقه فلج می‌کند، اظهار‌ داشت: این جنگنده ساخته و پرداخته متخصصان صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که قطعاً ...

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز جمعه منتشر شده موضوعاتي چون: ويژگي خاص جنگنده "قاهر 313" / ناوشکن سهند به ياد شهداي سال 67 نام‌گذاري شده است،شبیخون پلیس به مركز سولاریوم در خیابان شریعتی+عكس و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:ويژگي خاص جنگنده "قاهر 313" / ناوشکن سهند به ياد شهداي سال 67 نام‌گذاري شده است ، فرمايشات مقام معظم رهبري روشن‌گر راه مذاکرات/غرب در مذاکرات قزاقستان دچار اشتباه محاسباتي نشود و... است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینكه ارتقای توانمندی نظامی ایران برای دفاع از مرزها و منابع و منافع خود بوده، گفت: دنیا و همسایگان ما می‌دانند كه كشورمان قصد تعرّض و تجاوز به هیچ ملت و مملكتی را ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاكید دوباره بر این كه جنگنده قاهر 313 كاملا بومی است، جوسازی های رسانه ای غرب علیه این جنگنده ایرانی را نوعی تبلیغات ژورنالیستی خواند.

تسنیم: فرمانده معظم کل قوا درباره اهمیت پدافند طی سخنانی فرموده بودند، "پدافند در اولویت اول نیروهای مسلح ایران است." برای اطلاع از آخرین دستاوردها و اقدامات پدافند هوایی با امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) به گفت‌وگو نشستیم. برخلاف اینکه گفته می‌شود، محیط‌های نظامی کاملاً خشک است، امیر اسماعیلی و کارکنان پدافند هوایی برخورد خوبی با ما داشتند؛ امیر اسماعیلی که هم‌اکنون جوان‌ترین فرمانده‌ عالی رتبه نظامی ایران محسوب می‌شود، می‌گوید: جمهوری اسلامی دکترین دفاعی را دنبال می‌کند و ایران علاقه و اعتقادی به سپر موشکی ندارد. او بر این باور بود که تکنولوژی ...

سردار احمد وحیدی با اعلام این خبر به ایرنا اظهار داشت: استفاده از پهپاد از نیازهای حوزه دریایی کشور است که حوزه دریایی در آینده نزدیک به این فناوری تجهیز می شود. وی با یادآوری آزمایش و پرتاب موشک فکور 90 از هواپیمای اف 14 اظهارداشت: این موشک هوا به هوا به یاد شهید خلبان فکوری نامگذاری شده است و در آینده نیز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آزمایش دو موشک هوا به سطح دیگر را در دستور کار خود دارد. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین درباره زمان عملیاتی شدن هواپیمای قاهر 313 تصریح کرد: آزمایش های ...

جزئیات تازه از پروژه جنگنده ایرانی قاهر 313

 

 

جزئیات تازه از پروژه جنگنده ایرانی قاهر 313 مدیرعامل صنایع هوایی ایران و طراح هواپیمای جنگنده قاهر اف- 313 با اشاره به اینکه این هواپیما روندهای اجرایی خود را طی کرده است و به مرحله رونمایی رسیده است اعلام کرد: این جنگنده باید تست های تاکسی و پروازی و در نهایت تست های تسلیحاتی خود را طی کند که به مرحله عملیاتی برسد اما زمان مشخصی نمی توان برای آنها تعیین کرد. به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، مهندس حسن پروانه، مدیر عامل صنایع هوایی ایران و طراح هواپیمای جنگنده قاهر اف- 313 در خصوص روند ساخت این جنگنده ...


مدیرعامل صنایع هوایی ایران و طراح هواپیمای جنگنده قاهر اف- 313 با اشاره به اینکه این هواپیما روندهای اجرایی خود را طی کرده است و به مرحله رونمایی رسیده است اعلام کرد: این جنگنده باید تست های تاکسی و پروازی و در نهایت تست های تسلیحاتی خود را طی کند که به مرحله عملیاتی برسد اما زمان مشخصی نمی توان برای آنها تعیین کرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, ] [ 23:42 ] [ علی فتحی ] [ ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

کوروش کبیر بنیان گذار ملت ایران برای بزرگی روحش صلوات بفرست
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی فلش و آدرس gogo2012.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 136637
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر



 تماس با ما



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد ماوس

كد ماوس

روزشمار محرم عاشورا

كد آهنگ


کد موزیک دانلود
[url=http://khanwars.ir/?recruit=4H159274][img]http://khanwars.static.xs-software.com/signatures/ir/world_4/159274.jpg[/img][/url] http://khanwars.static.xs-software.com/signatures/ir/world_4/159274.jpg [url=http://khanwars.ir/?recruit=4H159274][img]http://khanwars.static.xs-software.com/signatures/ir/world_4/159274.jpg[/img][/url]